Kongen og jeg (1956) Download Movie

Full Movie Streaming Kongen og jeg in Best Quality. Watch Streaming Kongen og jeg in High Quality. Full Streaming Kongen og jeg in HD Video. Play Streaming Kongen og jeg in HD Format. Download Full Kongen og jeg in High Definition Quality.


You will find a full beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Aktører film :Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Alan Mowbray (Sir John Hay), Martin Benson (Kralahome), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Rita Moreno (Tuptim), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Terry Saunders (Lady Thiang), Carlos Rivas (Lun Tha), Rex Thompson (Louis Leonowens), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn)

0049408

Kongen og jeg is the most well liked film created by Twentieth Century Fox Film Corporation, along with beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and finest bedste skuespillere.

Their første examine denne film er jeg ikke helt sikker if I perhaps your idé or not. Efter at have set det I'll just use to leave a that really like. I highly recommend denne film for those who have passion for the genre Drama, Musik, Romantik, . What you can ur det totally free by simply klikke submit og tilmeld, you're be able to ur scores of nyeste filmtitler totally free.

... Play Movie Kongen og jeg in Top Video Format 1080p ....




Musical : Oscar Hammerstein II, Original Music Composer : Richard Rodgers, Novel : Margaret Landon, Costume Design : Irene Sharaff, Set Decoration : Paul S. Fox, Director : Walter Lang, Screenplay : Ernest Lehman, Set Decoration : Walter M. Scott, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Assistant Director : Eli Dunn, Makeup Artist : Ben Nye, Hairstylist : Helen Turpin, Producer : Charles Brackett, Editor : Robert L. Simpson, Art Direction : John DeCuir, Director of Photography : Leon Shamroy
Ja, nu du kan se film forbundet med Kongen og jeg helt længde og find den link til dette video Kongen og jeg in Best Look Video Format.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

Kongen og jeg (1956) Download Movie Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Kongen og jeg (1956) Download Movie"

Post a Comment